Provozovatel Sportoviště města Uherské Hradiště, příspěvková organizace,
Sportovní hala, Stonky 860, 686 01 Uherské Hradiště,
IČ 71234187
e-mail: rezervace@sportoviste-uh.cz,
tel.: 731 548 277
(dále jen „Sportcentrum“), vydává tyto obchodní podmínky (dále jen
Obchodní podmínky“):
I. Úvodní ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky jsou platné pro nákup zboží a služeb
nabízených Sportcentrem a blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
Sportcentra a jeho zákazníků
2. Zákazník je povinen seznámit se s těmito Obchodními podmínkami
a Reklamačním řádem (jak je specifikován níže), které jsou uvedeny na
internetové adrese (http://www.sportoviste-uh.cz a současně na recepci
Sportcentra.
II. Prodej zboží a služeb v obchodních prostorech Sportcentra
1. Aktuální nabídka zboží a služeb Sportcentra, včetně cen za
dané služby a zboží, je k dispozici v obchodních prostorech Sportcentra
na adrese: Sportoviště města Uherské Hradiště, příspěvková organizace,
Sportovní hala, Stonky 860, 686 01 Uherské Hradiště a současně na
internetové adrese Sportcentra.
2. Sportcentrum může u jednotlivých služeb stanovit konkrétní
podmínky pro jejich poskytování, a to zejména s ohledem na kapacitu,
věkovou skladbu účastníků, formu úhrady apod. O těchto dalších
podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby jasným a srozumitelným
způsobem informován.
3. Zákazník má možnost za zboží a služby platit prostřednictvím
zákaznické karty, má-li na zákaznickém účtu uložen Deposit (jak je
specifikován níže), a to alespoň ve výši odpovídající hodnotě kupovaného
zboží nebo služby.
4. Zboží a služby lze Zákazníkovi prodat také bez použití
zákaznické karty, resp. zřízení Zákaznického účtu, tedy na tzv. anonymní
účet, v takovém případě jsou služby poskytovány v základní ceně a je
možné využít pouze ty způsoby úhrady, které si určuje Sportcentrum.
III. Zákaznický účet, depozit, členství, permanentka
1. Zákazník si zřizuje u Sportcentra zákaznický účet. Zákaznický
účet bude Zákazníkovi zřízen po vyplnění registračního formuláře, a to s
ohledem na povinná pole, a předání/doručení tohoto formuláře
Sportcentru. Zákaznický účet – registraci lze také zřídit online
potvrzením aktivačního e-mailu. Po založení účtu si může Zákazník na
zákaznický účet vložit peněžitou částku (dále jen „Deposit“), minimálně
ve výši 300 Kč.
2. Vklad na Deposit se provádí úhradou v hotovosti na pokladně
centra nebo prostřednictvím platební brány. Vklad na Deposit není možné
učinit prostřednictvím benefitních poukazů. Deposit lze využít k úhradě
veškerého zboží a služeb nabízených Sportcentrem. Zákazník má přístup ke
stavu svého zákaznického účtu. O aktuální výši Depositu na zákaznickém
účtu se může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení
příslušné zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Sportcentrum
zasílá automaticky na e-mail Zákazníka výpis o stavu Depositu a dále s
předstihem 14 dnů informační e-mail o konci platnosti Depositu.
3. Vložený kredit je Zákazník povinen vyčerpat nejpozději do 12
měsíců, počítáno od okamžiku vložení příslušného kreditu. Po uplynutí
doby dle předchozí věty skončí platnost vloženého kreditu. Zakoupený
kredit není možné směnit zpět na peněžní prostředky a jakkoli vracet, to
platí také v případě zrušení zákaznického účtu. Při čerpání kreditu
budou automaticky odečítány položky s nejstarším datem vložení.
4. Zákazník má možnost vstupovat na svůj zákaznický účet přes
webové rozhraní na adrese sportoviste-uh.cz/rezervace a prostřednictvím
mobilní aplikace. Po přihlášení, které se uskuteční zadáním platného
uživatelského jména a hesla, má Zákazník možnost rezervovat, a případně
i hradit si jednotlivé služby, členství nebo permanentku. Dále je možné
v zákaznickém účtu přes webové rozhraní administrovat zadané kontaktní
údaje. Jestliže bude mít Zákazník jakékoli problémy s přihlášením na
svůj zákaznický účet či s rezervací, informuje o této skutečnosti
bezodkladně recepci Sportcentra.
5. Sportcentrum dále umožňuje Zákazníkovi využívat svůj
zákaznický účet k nákupu permanentky na předem stanovenou či dohodnutou
kombinaci služeb, příp. zboží Sportcentra. Sportcentrum může u
jednotlivých služeb stanovit konkrétní podmínky pro jejich poskytování,
a to zejména s ohledem na kapacitu, věkovou skladbu účastníků, formu
úhrady apod. Dále Sportcentrum může vyloučit některé z forem úhrady za
služby. O těchto dalších podmínkách bude Zákazník před zakoupením služby
jasným a srozumitelným způsobem informován. Zákazník má přístup ke stavu
svého zákaznického účtu, kde si lze ověřit platnost permanentky nebo se
může Zákazník informovat také v centru, a to po předložení příslušné
zákaznické karty vztahující se k danému účtu. Sportcentrum zasílá
automaticky na e-mail Zákazníka s předstihem 14 dnů informační e-mail o
konci platnosti permanentky.
6. Zakoupenou permanentku je Zákazník povinen vyčerpat do
stanoveného data platnosti, které je Zákazníkovi sděleno při nákupu
permanentky. Po uplynutí doby dle předchozí věty skončí platnost
permanentky. Platnost permanentky není možné prodloužit. Ve výjimečných
případech na základě písemné žádosti klienta na e-mail
rezrvace@sportoviste-uh.cz s odůvodněním a prokázáním vážného důvodu
může být platnost permanentky prodloužena.
IV. Zákaznický identifikátor
1. Po zřízení zákaznického účtu může být Zákazníkovi předána
zákaznický čip.
2. V případě ztráty zákaznického čipu je Zákazník povinen co
nejdříve kontaktovat Sportcentrum, aby tento čip zablokovala.
Sportcentrum neodpovídá za případné škody, které Zákazníkovi z důvodu
ztráty čipu vzniknou. V. Rezervace 1. Zákazník si může rezervovat
aktivity sportcentra (dále jen „Rezervace“), pokud má u Sportcentra
zřízen zákaznický účet. 2. Rezervaci je možné učinit přes webové
rozhraní po přihlášení do zákaznického účtu a/nebo telefonicky (po
provedení ověření identifikace Zákazníka).
3. Po provedení rezervace a zaplacení bude Zákazníkovi
automaticky zaslán vstupní kód, čímž je objednávka brána jako závazná.
4. Rezervace se považuje za závaznou objednávku dané služby,
přičemž stržený rezervační poplatek bude považován za závdavek, který
bude v případě zrušení rezervace vypořádán mezi stranami níže uvedeným
způsobem.
5. Pokud Zákazník zruší svou jednotnou rezervaci více než 7dní
bude mu závdavek vrácen na deposit, v ostatních případech může si
Sportcentrum závdavek ponechat. Toto neplatí pro dlouhodobý pronájem u
kterého se může rezervace zrušit pouze po tel dohodě a to jen v
případech vážného onemocnění či úmrtí.
6. Rezervace může být zrušena telefonicky na kontaktním
telefonním čísle Sportcentra
7. V případě celodenních sportovních akcí mají tyto přednost před
hodinovou objednávkou a objednaní zákazníci budou informováni o zrušení
jejich rezervace e-mailem a jejich kredit bude připsán do jejich kreditu.
V. Ochrana osobních dat
1. Zákazník poskytuje dobrovolně Sportcentru své osobní údaje, a
to za účelem uzavírání smluv se Sportcentrem.
2. Zákazník souhlasí, aby Sportcentrum tyto údaje v rámci svých
činností, zejména marketingových, zpracovávalo, tj. shromažďovalo,
ukládalo na nosiče dat, upravovalo, vyhledávalo v nich, uschovávalo,
třídilo, kombinovalo, používalo a likvidovalo v souladu se zák. č.
101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Sportcentrum je
oprávněno tak činit po dobu neurčitou. Tento souhlas může Zákazník
kdykoli odvolat.
3. Zákazník má i nadále právo k přístupu ke všem údajům o své
osobě, právo na jejich opravu a další práva stanovená v § 21 zák. č.
101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění, o čemž byl
Sportcentrem informován. Informace o těchto údajích poskytne
Sportcentrum Zákazníkovi kdykoli na základě písemné žádosti.
4. Osobní data (jako např. jméno, adresa, telefon, e-mail,
bankovní spojení, popř. IČ, DIČ, atd.), která jsou součástí objednávky
nebo byla Sportcentru sdělena během registrace Zákazníka, jsou
Sportcentrem považována za diskrétní a jsou chráněna proti zneužití.
Sportcentrum údaje o Zákazníkovi zásadně nesděluje třetím osobám, kromě
těch, které se přímo podílejí na vyřízení objednávky (banky, balíková
přeprava apod.), a to pouze v nutném rozsahu.
5. Účastí na sportovní akci, lekci či kurzu Sportcentra souhlasí
Zákazník s tím, že budou pořizovány zvukové či obrazové záznamy z této
akce, které mohou zachycovat také daného Zákazníka. Takovéto záznamy
mohou být rozmnožovány a rozšiřovány obvyklým způsobem, a to za účelem
propagace kulturních, sportovních či obdobných služeb Sportcentra.
Zákazník může svůj souhlas s pořizováním zvukových či obrazových záznamů
své osoby kdykoli odvolat, a to výslovným úkonem učiněným vůči
Sportcentru.
VI. Závěrečná ustanovení
1. Tyto Obchodní podmínky Sportcentra jsou účinné od 1. 9. 2019 a
jsou k dispozici na recepci Sportcentra a na internetových stránkách
sportoviště. Provozovatel Sportoviště města Uherské Hradiště, příspěvková
organizace
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Provozovatel Sportoviště města Uherské Hradiště, příspěvková organizace,
Sportovní hala, Stonky 860, 686 01 Uherské Hradiště,
IČ 71234187
e-mail: rezervace@sportoviste-uh.cz,
tel.: 731 548 277
(dále jen „Sportcentrum“) nebo „prodávající“), vydává s účinností od 1.
9. 2019 tento reklamační řád pro účely prodeje zboží (dále jen
„Reklamační řád“):
I. Všeobecná Ustanovení
1. Reklamační řád je nedílnou součástí Obchodních podmínek
Sportcentra. Reklamační řád stanovuje postup při reklamaci zboží či
služeb zakoupených v rámci internetového prodeje nebo dobití kreditu na
aktivity sportovního centra (dále jen „zboží“ či „výrobek“).
2. Definice pojmů obsažené v tomto Reklamačním řádu, mají
přednost před definicemi pojmů v Obchodních podmínkách. Pokud tento
Reklamační řád pojem nedefinuje, použije se definice pojmu uvedená v
Obchodních podmínkách. Pojmy neuvedené v tomto Reklamačním řádu či
Obchodních podmínkách se vykládají ve významu podle platné právní úpravy
České republiky.
3. Zákazník (dále také jako „kupující“) je povinen seznámit se s
tímto Reklamačním řádem a Obchodními podmínkami ještě před objednáním
zboží či služby.
II. Reklamace
1. Prodávající odpovídá za vady zboží nebo služeb, které se
projeví v zákonné záruční době, která počíná běžet ode dne převzetí
zboží či poskytnutí služby (dále též jen jako „záruční doba“, „záruka“
nebo „doba odpovědnosti za vady“).
2. Dojde-li ke zrušení sportovní akce, na které si zákazník již
zakoupil vstupenku, bude Zákazníkovi vráceno vstupné na základě
zákazníkem uplatněné řádné reklamace.
3. Podmínkou platnosti záruky je, aby kupující v době jejího
trvání a bez odkladu po zjištění vady zahájil reklamační řízení a vytkl
vadu, kterou na zboží/službě shledal.
4. Kupující je povinen pro účinné zahájení reklamačního řízení
předložit doklad o koupi zboží/služby nebo jiným způsobem prokázat vznik
smluvního vztahu.
5. Místem uplatnění reklamace je Sportcentrum Malenovice, přičemž
reklamaci je možné uplatnit osobně ve sportcentru nebo poštou či emailem.
6. Záruka se nevztahuje na vady, na které byla poskytnuta sleva.
7. Tímto Reklamačním řádem nejsou dotčena práva kupujícího, která
se ke koupi věci váží. Práva z vadného plnění je nutno uplatnit v
souladu s příslušnými právními předpisy.
8. Uplatní-li kupující reklamaci a vytkne tak prodávajícímu vady
na zboží/službě, sepíše o tom prodávající zápis, který obsahuje datum
zahájení reklamačního řízení, specifikaci zboží/služby, označení vadné
vlastnosti, způsob vyřízení reklamace požadovaný kupujícím, termín
vyřízení reklamace.
9. Kupující má právo na řádné odstranění uznané reklamované vady.
V případě uznané reklamace se do záruční doby nepočítá doba uplynulá ode
dne uplatnění práva z vadného plnění až do dne, kdy kupující po skončení
opravy byl povinen výrobek převzít.
10. Reklamační řízení musí být ukončeno do 30 dnů ode dne jeho
zahájení, a to včetně odstranění vady, jejíž reklamace byla uznána,
pokud se prodávající s kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Reklamační
řízení musí být ukončeno vydáním rozhodnutí o reklamaci, ve kterém bude
datum a způsob vyřízení reklamace, potvrzení o provedení opravy a době
jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
11. Na dárky a bonusy, které jsou poskytovány zdarma, nelze
uplatnit reklamaci.
Provozovatel Sportoviště města Uherské Hradiště, příspěvková organizace